Tuesday, August 10, 2010

فروش ویژه عینک سه بعدی

اگر هيجان را دوست داريد!اگر دوست داريد فيلم هاي خود را سه بعدي ببينيد همانند سينماهاي سه بعدي! اگر دوست داريد بازي هاي كامپيوتر سه بعدي انجام دهيد! عينك سه بعدي به همراه یک دی وی دی شامل كليپ ، كارتون و تصاویر سه بعدي + نرم افزار درايور سه بعدي ساز كامپيوتر با كم ترين قيمت نسبت به سایر فروشگاه ها ... 
نکته قابل توجه در مورد این عینک ها این است شما می توانید با نصب درایور سه بعدی (مخصوص همه کارت گرافیک های کامپیوتری) و با داشتن عینک سه بعدی آناگلیف تمام بازی را به صورت کاملا سه بعدی (مجازی) دنبال کنید و از بازی های کامپیوتری بیشتر لذت ببرید. راهنمای نصب بازی و درایور سه بعدی داخل دی وی دی نصب بازی موجود است. تجربه استفاده از عینک های سه بعدی بسیار لذت بخش و تعجب بر انگیز برای کاربران میباشد. این عینک مناسب با هر نوع مانیتور میباشد و با شیشه های مخصوص فیروزه ای و قرمز بسیار شیک بوده و با استاندارد بین المللی انگلستان میباشد.
این پکیج ارزشمند همراه با یک دی وی دی شامل انیمیشن ها ، بازی ها ، تصاویر و کلیپ های کوتاه سه بعدی برای متقاضیان برای زمان محدود با قیمت فوق العاده استثنایی 5800 تومان ارسال خواهد شد..

No comments:

Post a Comment